Rezident Eforie Nord

Rezident Eforie Nord

Apartamente în regim hotelier / Eforie Nord (CT)


Address

Bulevardul Tudor Vladimirescu 4 (complex Apolonia), Eforie Nord 905350, România

About

Deschis în vara anului 2019, Rezident Eforie Nord este primul proiect de pe litoralul românesc al fondatoarei Rezident – una dintre cele mai mari rețele de cazare self-service din România, care a ajuns să numere în prezent peste 70 de camere și apartamente în regim hotelier în București, Predeal, Constanța, Corbu și bineînțeles, Eforie.

Inițial au fost 11 dar după mai multe achiziții s-a ajuns ca în prezent Rezident Eforie Nord să aibă în oferta de închiriere 15 apartamente, dintre care 13 sunt cu două camere (living cu bucătărie și dormitor), respectiv două cu living și două dormitoare; toate amplasate în aceeași clădire - Apolonia – un complex privat de apartamente construit într-una din cele mai animate zone ale stațiunii - giratoriul de la Belona.

Vedere către bulevard.

Apartamentele au vedere către mare, către bulevardul Tudor Vladimirescu sau mixtă, atât către stradă cât și către mare și lacul Techirghiol și limba de pământ pe care s-a construit Eforie-Sud. Noi te sfătuim să întrebi dacă e liber vreunul dintre cele trei cu vedere mixtă; din livingul lor se iese pe două terase – una mai mică, spre mare și una mai mare, unde seara pe răcoare poți să și mănânci, „acompaniat” de soarele care apune spectaculos dincolo de lac.

Vedere mixtă, către mare și lac.

Sezonul de închiriere a apartamentelor Rezident Eforie începe un pic înainte de 1 Mai, în preajma Paștelui și ține... cât timp există solicitări de rezervare. Adică, grație toamnelor calde din ultimii ani, până pe la sfârșitul lui septembrie, chiar prima decadă a lui octombrie.
Prețurile diferă, în funcție de sezon, weekend, vedere și sunt stabilite pentru tot anul, nefiind dinamice. 👍 Rezervările se pot face online, pe platforme specializate (dacă ești fan Booking, click aici ca să vezi oferta) și direct, pe website-ul propriu sau chiar la telefonul afișat pe această pagină. Însă plata sejururilor se poate face doar online/transfer bancar/carduri de vacanță, chiar și în cazurile în care se rezervă direct, la fața locului neexistând POS de plată cu cardul și nici posibilitate de plată cash.

Intrarea în blocul Apolonia.

În funcție de cât mult îți place să stai la înălțime, ai de ales între etajul 2 – unde se află un apartament cu vedere la stradă; etajul 3 - unul cu vedere la mare și unul cu vedere la stradă; etajul 4 – două cu vedere spre mare; etajul 5 – unul dublu cu vedere la mare, unul cu un dormitor cu vedere mixtă și unul cu vedere la stradă; etajul 6 – unul cu vedere la mare, unul cu vedere mixtă și unul dublu cu vedere la mare; etajul 7 – unul cu vedere la complex, două cu vedere la mare, unul cu vedere mixtă.

Prețul închirierii apartamentelor este în funcție de capacitatea lor maximă (4 sau 6 persoane) și este același indiferent de numărul de persoane care îl ocupă, în limita capacității; cu alte cuvinte, în apartamentul cu un dormitor prețul este identic și pentru o persoană-două și pentru patru cazate, respectiv în cel cu două dormitoare prețul este același indiferent că se cazează o persoană, două sau șase. În capacitatea maximă de cazare intră și copiii, existând totuși și posibilitatea amplasării, la cerere, de pătuțuri pentru copii de maxim 3 ani.

Apartament cu un dormitor.

Fiecare apartament este amenajat un pic diferit dar facilitățile și dotările sunt aceleași, la nivel de 4 stele+. Pe paturi te vor aștepta prosoape iar în baie vei găsi prosoape suplimentare și cosmetice de baie premium; dacă este nevoie să fie folosită și canapeaua, în dulapul (încăpător) vei găsi o geantă cu lenjeria de pat suplimentară, alături de fier și masă de călcat, uscător de păr.

Dotări utile pentru șederi mai lungi.

Bucătăriile au mașină de spălat, plită electrică, cuptor electric + microunde, frigider cu congelator, prăjitor de pâine, fierbător de apă, espressor, chiar și zahăr, ceai și câteva capsule de cafea oferite „complimentary” 😍 precum și toată vesela necesară pe perioada șederii, inclusiv detergent și burete pentru vase.

Bucătării cu tot ce trebuie.

Ne-a plăcut să aflăm de la câțiva clienți pe care am avut ocazia să-i chestionăm, că cei de la Rezident pregătesc mici surprize oaspeților, cu ocazii speciale (de Paște, de 1 Iunie etc.). Iar dacă aniversezi ceva sau pe cineva pe perioada sejurului aici, managerul locației acceptă cu bucurie să-ți fie complice în pregătirea unei surprize.
Pe masa din living, pe lângă  apa plată și bomboanele din partea casei, vei găsi un voucher pentru plajă, pe care îl poți folosi ca să primești șezlonguri pe durata șederii, în limita numărului de persoane cazate în apartament - serviciu inclus în prețul cazării pe durata sezonului de vară (15 iunie – 31 August). 👍

Tratație de bun-venit și voucher șezlonguri.

Apropo de asta, ca să ajungi la plaja Bacolux-Koralio (unde poți utiliza voucherele pentru șezlonguri gratuite) folosește ieșirea dinspre mare a blocului și după ce treci de poarta exterioară vei mai avea de mers aproximativ 150m. La întoarcere, ca să deschizi poarta, va trebui să introduci codul la acces, același ca și cel de acces în clădire (primit în e-mailul de confirmare a rezervării).

Ieșirea spre plajă.

Apartamentele cu vedere la mare au inclusă în preț și parcarea, în limita celor 6 locuri disponibile în parcarea subterană, pe principiul primul venit, primul servit. Ceilalți pot folosi parcarea publică gratuită din dreptul clădirii Apolonia; dacă nu găsești locuri când vii, te sfătuim să lași bagajele la intrarea în bloc iar apoi să începi să cauți un loc liber pe marginea bulevardului, după cum ți-o fi norocul. În parcarea subterană este și un punct de încărcare electrică; dacă ai nevoie menționează când faci rezervarea.

Parcare în zona Apolonia.

Pentru cei familiarizați cu cazarea în regim self-service/Airbnb, check-in-ul este foarte simplu și eficient. După rezervarea, exclusiv online, a apartamentului dorit (de pe Booking sau de pe platforma proprie de rezervări – link în sumarul acestei pagini), vei primi un e-mail cu toate informațiile necesare sejurului, inclusiv numerele de telefon unde poți suna pentru asistență în timpul programului de lucru al personalului, respectiv pentru eventuale urgențe în afara acestuia. Pe perioada sejururilor mai lungi de 3 nopți, vei primi mesaje (pe WhatsApp) în care vei fi întrebat dacă ai nevoie de menaj, să fie schimbate prosoape, lenjerie sau să fie făcut refill de hârtie igienică, cosmetice de baie, cafea, ceai, zahăr. 👍 Cu alte cuvinte, la sejururile mai scurte de trei nopți nu va intra nimeni în apartament decât pentru urgențe punctuale (la cerere), echipele de curățenie/refill intrând în apartamente doar în cazul sejururilor mai lungi (dar tot cu un anunț prealabil).

Vedere către plajă... 😍

Teoretic, check-in-ul se face după ora 16, dar dacă ajungi mai devreme sună la numărul de „recepție” și dacă apartamentul e pregătit deja, vei putea să te cazezi și înainte de ora standard. O oarecare flexibilitate există și în ceea ce privește ora de checkout (10:00) care, în limita posibilităților, la cerere, poate fi depășită cu maximum jumătate de oră. Ne-a plăcut asta, iar în vizita noastră de documentare am „testat” această disponibilitate, bucurându-ne de o ședință de plajă și în dimineața plecării ❤️ dar fără să întindem coarda. 😊

...de la plajă....

La parter, la doi pași de intrarea în bloc, este un mic magazin, deschis de dimineață devreme până seara târziu, de unde-ți poți cumpăra produse de strictă necesitate, mezeluri, lactate, legume, fructe, băuturi... la prețuri de „rivieră”. Însă la 10-15 minute de mers pe jos se află și un Lidl, cu prețuri mult mai rezonabile 😉

...și vedere de la stradă.

La doar câțiva pași, în giratoriul de la Belona, sunt câteva locuri unde poți mânca sau de unde poți lua mâncare pentru „acasă” - fast-food, pizza, autoservire, restaurant a-la-carte (pentru recomandări #undemergem când ești în Eforie Nord poți arunca o privire și în secțiunea Unde mănânci din aplicație 😉); în sezon și serile de weekend atmosfera e destul de animată iar asta s-ar putea să devină un pic deranjant pentru cei cazați în apartamentele cu vedere la stradă.

„Atmosfera” în zona Belona, seara.

În discuția de documentare am aflat că la începutul fiecărui sezon se renovează, se repară și se recondiționează toate facilitățile din apartamente iar unele, cum e cazul prosoapelor, se schimbă integral cu unele noi. Într-adevăr, apartamentul unde am stat noi avea mobilă nouă, schimbată în anul precedent! 👍 În schimb, am văzut unele probleme care țin de administrarea zonelor comune ale blocului – plăci de gresie desprinse, o piscină exterioară dezafectată...

Alte lucruri pe care le-am observat în infotripul nostru de documentare: 
Se întâmplă să se mai scurgă apă pe sub cădițele de la dușuri – este din cauza unei mici erori de proiectare a instalațiilor sanitare ale întregii clădiri, accentuată de acumulări de nisip aduse de la plajă, cu sau fără voie; apropo de asta, când te întorci de la plajă, o să vezi în dreapta, imediat ce treci de poarta din fier, un robinet, unde poți spăla nisipul de pe picioare ca să nu îl duci în cameră. Folosește-l cu încredere! 😉

Lângă scări găsești „dușul” pentru picioare.

Unicul lift al clădirii se blochează destul de des; dar și asta se întâmplă din cauză că cei cazați în clădire nu respectă indicațiile afișate cu privire la numărul de persoane care pot urca în el (max. 2 pers. + bagaje). Dacă se blochează în timpul săptămânii, nu-i mare bai, pentru că echipele de intervenție remediază rapid; în weekend însă, e altă discuție... Noi am folosit cât am putut de mult scările, ca să facem mișcare. 😊
La ferestre/uși nu sunt instalate plase anti-insecte așa că dacă ești sensibil(ă) la înțepături, pune în bagaj și un repelent. 😉

Ieșirea din lobby spre plajă.

Una peste alta, suma calităților Rezident Eforie Nord îl recomandă; nouă ni s-a părut una dintre opțiunile foarte bune de cazare self-service de pe litoralul românesc, cu un raport preț-calitate extraordinar! 

Check-in/Check-out

  • >16:00 / <10:00

Ultima actualizare:

  • 24/04/2025 (prima documentare la 10/07/24)

Pe scurt:

  • Complex de apartamente în regim hotelier, cu un raport preț-calitate foarte bun; curate, bine dotate, amenajare de calitate; amplasat foarte aproape de plajă (în sezon, șezlonguri gratuite la plajă), de aquapark și de o zonă comercială animată.

Tip structură:

  • Apartament regim hotelier

Specific:

  • Potrivit pentru familii cu copii | Potrivit pentru grupuri | Romantic

Facilităţi:

  • Acces animale de companie (într-un singur apartament) | Aer condiţionat | Chicinetă - Cafea, Ceai | Free WiFi | Frigider în cameră | Lift | Fără mic-dejun | Parcare gratuită | Plajă | Plată cu card (la rezervarea online) | Staţie de încărcare vehicule electrice | Bucătărie la dispoziţia turiştilor | Mașină de spălat, fier de călcat, uscător de rufe

Apartament:

  • 288 – 1955 lei

Tichete de vacanţă:

  • Da

Similar Suggestions

Hotel Tadora

Eforie Nord (CT) / Hoteluri

Rezident Tomis Marina

Apartamente în regim hotelier / Constanța ( CT)